Klacht: weigeren van boncadeau.

op 05 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn cadeaubon werd geweigerd bij de blokker Bilgaard in Leeuwarden. Personeel zei dat deze niet meer geldig was en dat daar bericht van was geweest. Heb hier nooit bericht van gehad en vond dit erg vervelend toen ik daar voor de kassa stond.Ik had al iets uitgezocht en voelde mij hier in de winkel erg vervelend onder en ook gedupeerd. Mijn vraag is mag dit, en kan deze bon geweigerd worden.

Het vervelende en negatieve gevoel blijft, maar de vergoeding van de 15 euro cadeaubon zou ik wel graag willen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 05 augustus 2016 om 12:43 geantwoord

Beste heer, mevrouw Bijlsma,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het is mij niet geheel duidelijk of u met een Blokker cadeaubon of met een Boncadeau heeft willen betalen. Daarom geef ik u hieronder beide mogelijkheden om toch nog gebruik te kunnen maken van uw bon.

Boncadeau:
Sinds 1 november 2015 is Boncadeau gestopt en is het niet meer mogelijk om bij Blokker een Boncadeau online of in een winkel te verzilveren.
Boncadeau biedt de mogelijkheid om uw waardebon in te leveren voor een restitutie. Om hiervan gebruik te maken kunt u de waardebon verzenden naar VVV Nederland. Voor alle informatie verwijs ik u graag naar www.boncadeau.nl.

Blokker cadeaubon:
Wanneer u nog een papieren cadeaubon of tegoedbon heeft kunt u deze inwisselen voor een nieuwe Blokker cadeaukaart. Dit doet u door de cadeaubon samen met een begeleidend briefje en adresgegevens toe te sturen naar:
Blokker BV
t.a.v Klantenservice