Klacht: Weigeren van biljet 100€

op 20 mei 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Kruidvat Oostmalle werd gisteren(heb klacht gemeld maar geen reactie)om 11u briefje van 100€ geweigerd niet genoeg in kas en ze wilde een ander winkelmeisje niet om hulp vragen…we nemen zo n grote biljetten niet aan….ik kwam net v d bank en had weinig tijd want we vertrokken op reis nog vlug wat inkopen doen en dan krijg je dit
Razend was ik maar bleef beleefd en moest zonder men aankopen doorgaan

Gewenste Oplossing:

Op een reactie en een rechtzetting

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdje Hendrickx