Klacht: Weigeren terugbetaling

op 19 februari 2018 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Op 15 augustus zou ik op een vlucht van Nadi naar Taveuni, Fiji moeten zitten. Deze werd helaas geannuleerd. Nu ben ik na 5 maanden nog steeds nergens. De airline beweert dat mijn ticket refundable is en dat er ook al reeds een refund is gedaan wanneer ik mijn ticketnummer geef. Travelgenio geeft me het ene excuus na het andere. Eerst was er enkel een vertraging en moest ik al mijn documenten – opnieuw – doorsturen. Daarna was er helemaal geen annuleren of vertraging en was er niets dat ze konden doen. Opnieuw heb ik de Fiji Link airline gebeld. Opnieuw vertelden ze me dat er een refund is gedaan en die al lang is doorgegeven aan Travelgenio. Nu beweert Travelgenio dat ik een No Show had. Ondanks mijn boardingpass en mijn bewijzen van annulering. De airline had een nieuwe vlucht voorzien, de volgende ochtend om 6u ipv de dag ervoor om 15u. Dit lukte voor mij niet. De airline zei me direct dat ik recht had op een refund maar Travelgenio blijft me van het kastje naar de muur sturen. Bovendien heb ik om de e-mails gevraagd waarin ze communiceren met de airline. Geven ze me een hele hele vage e-mail van Fiji Link die dateert van 12 oktober terwijl ze me op 8 januari hiervan op de hoogte stellen …

Ik eis mijn vliegticket terug maar ook graag een compensatie voor dit heen en weer gestuur en de telefoontjes. Dit duurt nu al 5 maanden terwijl ik hen van begin af aan op de hoogte heb gesteld hier over. Ze laten het expres aanslepen en aanslepen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelgenio in behandeling genomen

Bericht van Travelgenio

9 maanden geleden - Beste Axelle. In de volgende uren ontvangt u een antwoord via e-mail. Bedankt voor uw medewerking.

Alle klachten die gemeld zijn door Axelledef