Klacht: Weigeren mijn aankoop te restituteren na weigeren pakket

Anne-Swinkels op 19 december 2019 over Bandenleader.nl in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket geweigerd, na weken over en weer gemaild te hebben erkennen ze dit zelf ook.
Maar ze geven nu al twee weken aan dat ze het pakket nog niet terug hebben en weigeren hierdoor over te gaan tot het terugbetalen van mijn aankoop.
In mijn optiek hebben ze nu erkend dat het pakket terug onderweg is naar Bandenleader zelf en zouden ze daarom ook gewoon tot terugbetalen moeten overgaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn aankoopsom teruggestort heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bandenleader.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bandenleader.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne-Swinkels