Klacht: Weigeren afmelden Afterpay

op 26 december 2017 over ComputerWinkel Spijkernisse in de categorie Electronica Winkels - lokaal

heb maar 1 woord voor deze flut winkel
WAARDELOOS !!!!

processor besteld, had artikel anderhalve week later dan beloofd pas binnen.
Toen ik artikel uit de verpakking haalde zat er een enorme klodder oude koelpasta op. dit nog zelfs even schoongemaakt.
Maar ik bedacht me en wilde gebruik maken van herroepingsrecht. en conform de voorwaarden die op hun eigen website staan mocht ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht. want alleen accu’s zouden hier niet onder vallen.
Processoren worden NERGENS in de algemene voorwaarden vermeld.

Formulier voor herroeping ingevuld, en het artikel in dezelfde doos retour gezonden als waar het in gekomen was.
ontvangstbevestiging van post.nl dat het artikel was afgeleverd.
Echter weigert de verkopende partij mijn bestelling bij afterpay af te melden, waardoor er de nodige verhogingen bijgekomen zijn, en afterpay nu zelfs een incassobureau wilt inschakelen.

ik heb het artikel terug gestuurd dus zij hebben het artikel, en proberen zelfs ook nog het geld te incasseren.
Ik heb zelfs een reactie van ze in de mail ontvangen dat het ze niet om het geld gaat, maar dat het voor hun een principe kwestie is.

afmelding afterpay en vergoeding retour kosten

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ComputerWinkel Spijkernisse

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ComputerWinkel Spijkernisse nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remco2018