Klacht: Weigeren aan de deur af te leveren in apartementencomplex en liegen

Al twee keer is het voorgekomen dat ik een pakketje helemaal in de centrale hal van mijn apartementencomplex moet komen ophalen van de chauffeur. Via de intercom druk ik gewoonlijk de benedendeur van het complex open en dan wordt door andere bezorgers keurig mijn pakketje aan de deur afgeleverd. Heeft als bijkomend voordeel dat de bezorger zeker weet dat het pakketje aan de juiste persoon op het juiste adres is afgeleverd. GLS niet, hoor. “Nou, dan niet!” schreeuwt de bezorger door de intercom en gooit doodleuk een briefje ” niet thuis” in mijn brievenbus. Bij het wegrijden heb ik nog uit het raam gehangen en de bijrijdster keek me aan en gierde het uit van het lachen. Ik heb geklaagd bij de verzender Drogisterij van Mourik uit Den Haag, maar die krijgt van GLS de leugen te horen dat ik voor problemen zou zorgen, terwijl alles wat ik wil is bezorging aan mijn voordeur. Daar heb ik toch voor betaald. En de klantenservice van GLS is ook al niet helemaal lekker. Als oplossing voor de zaak willen ze dat ik het pakketje op een GLS-depot ga ophalen, terwijl ik slecht ter been! Mensen, bestel NOOIT bij een website die GLS gebruikt als leverancier! Caveat Emptor! Op Trustpilot hebben ze 1,3 op 5 sterren!

Gewoon net als alle andere vervoerders het pakketje aan de voordeur van de geadresseerde afleveren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 19 juli 2017 om 18:50 geantwoord

Onzin! Er is helemaal NIETS opgelost. Op 3 juli noch op enig andere datum heb ik een schriftelijk bericht ontvangen. Nee, ook niet in mijn spambox. Dus alweer een grove pr-leugen van GLS om zich er met een Jantje van Leiden van af te maken.

Ik blijf erbij: mensen, bestel NOOIT bij een website die GLS gebruikt als leverancier! Caveat Emptor! Op Trustpilot hebben ze 1,3 op 5 sterren. Dat zegt alles!

Alle klachten die gemeld zijn door greenpharao