Klacht: Wehkamp.nl /Dynalogic leveren niet

op 04 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Beste klacht. Nl
Zie foto. Wehkamp /Dynalogic leveren bestelling niet en laten niks weten hoe dit opgelost word
Speelt inmiddels.al 12 dagen.
Wehkamp.nl reageert ook niet op hun site op Facebook op berichten bezoekers. Wel op anderen.

Bij levering met een dik excuus

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Wij vinden het erg vervelend dat onze klanten zo lang moeten wachten op een levering. Er wordt hard gewerkt om de bestelling alsnog op het juiste depot te krijgen zodat deze bezorgd kan worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Wybren

5 maanden geleden - Fijn. Dan komt het vast goed nu. Oh... Ditzelfde antwoord kreeg ik een week geleden ook al.. Ik weet wat. Hou het gedoe met Dynalogic lekker binnenshuis en jullie hebben vast wel meerdere van mijn bestelling staan en sturen met spoed een andere. Dan komt die van Dynalogic vanzelf wel ooit wel weer te voorschijn.. Mvg Wybren

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemiddag, Ik begrijp dat het vervelend is. Heb je nog vragen, neem gerust contact met ons op via socialmedia@wehkamp.nl. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Wybren