Klacht: WEHKAMP DISCRIMINEERT EN MEET MET 2 MATEN!

op 12 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb geruime tijd geleden een klacht ingediend over een Bosch gasfornuis, welk achteraf nog eens gevaarlijk blijkt te zijn.

Er is mij beloofd dat de klacht zou worden opgelost, zoals bij andere klanten ook wordt gedaan.
Nu wordt er letterlijk gezegd dat mijn klacht wordt genegeerd, en ik de kosten voor reparatie uit eigen zak maar moet betalen. Wat is er gebeurd met de klantenservice van de Wehkamp ? Dit noem je toch geen service ?

Dat weten ze.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

3 maanden geleden - Geachte mevrouw, Ik heb u aangeboden de klacht aan te melden bij onze servicedienst en daarbij aangegeven dat de reparatie vermoedelijk niet zonder kosten zal zijn vanwege de leeftijd van het artikel. De beoordeling van uw klacht moet echter wel gebeuren door een geautoriseerde servicedienst. Het spijt mij dat u hier geen gebruik van wenst te maken. Van discriminatie of meten met twee maten is geen sprake. Met vriendelijke groet, Wehkamp Customer care

Reactie van de melder van de klacht fayam

3 maanden geleden - De klacht was eerder gemeld en niet opgepakt door jullie. En nu is het product te oud? Van meten met 2 maten is echt wel sprake dat heb ik bewezen. Ik wil het wel nog een keer voor u tonen want u standpunt klopt niet, en ik accepteer geen andere behandeling!

Bericht van Wehkamp

3 maanden geleden - Geachte mevrouw, Wij zijn zeer zorgvuldig in het zoeken naar een passende oplossing wanneer klanten ons benaderen met een klacht. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit ook bij u het geval is geweest. Dat u zich niet kunt vinden in mijn voorstel vind ik spijtig. Een andere oplossing kan ik u echter niet bieden. Aangezien het ingenomen standpunt niet gaat veranderen is dit het laatste bericht vanuit wehkamp hierover. Met vriendelijke groet, Wehkamp Customer care

Reactie van de melder van de klacht fayam

3 maanden geleden - Typische reactie van iemand die geen antwoorden kan bedenken dus voor de negeer route gaat. Ik kan met zekerheid zeggen dat u liegt, en hard maken dat er wel degelijk met 2 maten wordt gemeten. U heeft geen enkele oplossing geboden. Als u denkt dat ik mij zo laat behandelen dan heeft u het mis!

Alle klachten die gemeld zijn door fayam