Klacht: Wegrijden buschauffeur

op 22 februari 2018 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Vanochtend 22 februari stond ik om 7.21uur bij de deur van de qbuzz lijn 300 naar Gieten te wachten. De bus had nog 1 minuut en ik stond bij de deur te wachten tot ik naar binnen mocht. De buschauffeur koos er voor mij niet in te laten en rijdt vervolgens een minuut eerder voor mijn neus voorbij. Is dit hoe wij met mensen omgaan? Gaan we nu op die manier discrimineren? Was dit een mevrouw geweest met een blanke huidskleur, dan had mevrouw de buschauffeur netjes gewacht en de deur geopend. Maar nu kiest ze ervoor om weg te rijden. Ik vind dit verschikkelijk, aangezien ik helemaal vanuit leeuwarden moet komen en elke dag deze lijn naar mijn werk pak. En nog nooit is dit mij op deze manier overkomen. Ik had al een eerdere keer een klacht ingediend wegens discriminatie van qbuzz medewerkers. Dit geeft mijj een ontzettend minderwaardig gevoel. Iedereen in de bus zag mij staan en mensen hebben in de bus ook nog gevraagd om de deur te openen, maar zij gaf hier geen gehoor aan.

Wat een verschrikkelijke manier om met je klanten om te gaan. Bedankt voor het bezorgen van een kutdag en dat ik nu ook te laat kom op het werk. Ik zal hier zeer zeker werk van maken. Want zo snel zal qbuzz er niet vanaf komen.

Ik zou graag zien dat er een compensatie op welke manier dan ook mijn kant op komt. En een openbaarlijke verontschuldiging van deze buschauffeur.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Helay