Klacht: wegraken van pakketje

Ingen Wagenaar op 16 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerder malen gebeld met post.nl
De ene keer is het bij de douane, dan hebben ze het nooit gekregen en moet ik bij de leverancier zijn. Die stuurt mij een printscreen van post.nl, gestuurd naar hun!!, dat het is aangekomen en weer terug gestuurd is.
Ik bel voor de vijfde keer naar post.nl. Ik kan geen klacht indienen, ook bij de live chat niet, terug naar de leverancier verwezen , terwijl ik steeds zg dat ik bewijs heb, van de leverancier gekregen, dat jullie het pakketje hebben.
Ik word steeds weggestuurd en niemand bij post.nl neemt de verantwoordelijkheid. Werkelijk onbeschaamd!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een klacht indienen , mijn pakketje ontvangen waar ik voor betaald heb, en een terugkoppeling krijgen van post.nl wat er gebeurt is en dat ze met mijn klacht aan de gang zijn gegaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik hoop dat post.nl een beter klachtenportaal aanmaakt en oor krijgt voor zijn/haar klanten. Dit is niet leuk!!!

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - De email van de leverancier: Dear Customer, We just have investigated this case once again and we noticed that Postnl has changed the trackable status TODAY at 10:05. We received your e-mail at 10:20, so definitely they reacted right after your complaint, however the information that they provided to you was not honest. Please take a look on the official tracking record posted by them: ​ Of course we are very sorry and sad in this situation, because we never had this problems with Postnl before, and the tracking records that they provide have legal value, we always rely on them. In this case definitely they failed with filling their duties providing a false information to you. Something that never reached their facility can't be returned to the shipper. If they didn't shipped it back to us, they couldn't update the tracking record saying this, which means the package was never lost. Dear Customer, we will prepare the replacement immediately. Please, could you confirm the shipping address so we could avoid problematic situation? Thanks for being our customer, Have a nice day!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Wagenaar, Uit uw bericht begrijp ik dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd. De afzender kan u niet helpen en wij kunnen dat ook niet. U heeft uw pakket nog steeds niet ontvangen en ik begrijp dat dit een kwalijke zaak vindt. Hoewel ik dezelfde informatie heb als mijn collega's van de klantenservice, wil ik graag kijken welke informatie ik voor u heb. Kunt u mij de trackingcode sturen? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Beste Post.nl, Dit is mijn order nr en tracking nr Order MC#30828, tracking number LX 265 46 48 42 NL, De bestelling was gedaan bij milkandchoco.com. Blijkbaar zitten die in China. Zit nog steeds op mn pakketje te wachten. Vriendelijke groet, Ingen Wagenaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 november 2017 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wagenaar,

Dank u wel voor de track en trace code van de zending.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze retour is gestuurd naar de afzender. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender hiervoor.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Ingen Wagenaar

Heeft op 17 november 2017 om 19:38 geantwoord

Dank u voor de moeite, maar ik wil weten waarom post.nl de zending retour heeft gegeven?
Met vriendelijke groet,

Ingen Wagenaar

Alle klachten die gemeld zijn door