Klacht: weggestopt in een huisje midden in een verbouwing De Eemhof

op 07 juni 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geachte heer/dame we hadden een huisje in sector 6 huisje nummer 651 boeking nummer 4831799
Een aantal dingen die volgens ons niet zouden moeten…
We zaten in een huisje waar aan alle kanten om ons heen bouwvakkers bezig waren aan de huisjes in deze sector ( zaagmachines, boren, bedrijf wagens) naast ons 1 echtpaar 80, verder niemand. Het onkruid stond ongeveer een meter hoog er was met een grasmachine een pad gemaaid machine breed.(veel last van hooikoorts en stof uit de omgeving)
Er was weinig bestek, een vaatwasser die niet schoon maakte een parasol die stuk en incompleet was(dat is verholpen)Het plaatsje om buiten te zitten oud en verzakt. We hadden het gevoel dat de rest van de bezoekers ondergebracht was in gerenoveerde huisjes. Vervelend gevoel aan deze vakantie overgehouden, Geen melding gehad dat er verbouwd werd. Wel gewoon volle prijs moeten betalen.

Herkansing van een midweek maar dan met korting.
Het gevoel ontstond gaandeweg de week toen we ontdekte dat veel andere mensen in gerenoveerde huisjes zaten. Verhuizen halverwege de week was geen optie voor ons. Mondeling kunnen toelichten zou fijn zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hamerhaai1