Klacht: Weggegooid geld

mieskui op 28 maart 2018 over Men At Work in de categorie Kledingwinkels

Goedemiddag,

Ik heb in november bij Men at Work een Levis broek gekocht (110 euro). Deze broek was na 4 maanden al zeer beschadigd. Bij men at work hanteren ze een garantieperiode van 6 maanden. Ik was dus ruim binnen de tijd. In eerste instantie werd mij verteld dat het enkel en alleen mogelijk was om de broek te laten repareren, maar dat ik geen recht had op een nieuwe (ondanks dat het binnen de garantie viel). Ik ben na enige discussie hiermee akkoord gegaan. Na anderhalve week kreeg ik de broek terug en bleek deze dermate slecht gerepareerd dat ik de broek niet meer fatsoenlijk op kon trekken en het verdunde stuk waar het juist om ging was niet eens bedekt. De medewerker vertelde mij vervolgens dat hij de vorige keer dat ik langskwam al vond dat ik recht had op een nieuwe. Er werd mij verteld dat ik op dat moment voor het aankoopbedrag andere artikelen diende uit te zoeken. Na driemaal een ronde door de winkel te lopen heb ik geen artikelen kunnen vinden die naar smaak waren. Echter werd mij verteld dat het niet mogelijk was om een waardebon te geven voor de prijs en dat ik toch echt het gehele bedrag diende in te wisselen voor artikelen. Dat kon ook niet op een later moment (ondanks het feit dat ik geen van de artikelen in de winkel mooi vond). Nou zit ik thuis met een paar schoenen en een andere broek die geheel niet naar wens zijn omdat het de enige twee artikelen in de winkel waren die nog enigszins overeenkomen met mijn smaak. Dit zijn artikelen die ik anders nooit gekocht zou hebben. Ik had liever een goede kwaliteitsbroek in mijn stijl ervoor terug gekregen of mijn geld terug. Kunt u mij helpen met deze klacht

Wanneer ik mijn geld terugkrijg of deze producten mag omruilen naar een tegoedbon of een vergoeding krijg. Ik heb nu een paar schoenen en een broek waar ik geheel niet tevreden mee ben en die ik anders nooit gekocht zou hebben, enkel en alleen omdat ik a la minute iets uit moest kiezen en er geen tegoedbon uitgegeven kon worden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Men At Work

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Men At Work nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door