Klacht: Wegblijf tarief

op 18 juni 2016 over PsyQ in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op maandagmiddag een afspraak bij PsyQ. Mijn dochter van 2 was ziek, en heb gebeld naar psyQ om de afspraak te verzetten. Ik ben zelf alleenstaande ouder, zij mocht met koorts niet op de opvang blijven en oppas had ik niet. Ook is er duidelijk vermeld dat zij niet aanwezig mocht zijn bij de sessie. Nu een rekening met ‘wegblijftarief’, gekregen terwijl ik de afspraak naar 2 dagen later heb verzet en niet in het weekend kon bellen, dit omdat het om een afspraak op maandag ging en de situatie niet kon beïnvloeden ivm ziekte van mijn dochter.

Zwaar teleurgesteld betreft de communicatie. Moet nu een rekening van eu 65 betalen.

Gewenste Oplossing:

De rekening intrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PsyQ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandeyy08