Klacht: Weg rijden voor iemand zijn neus

op 09 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend moest mijn zoon met lijn 40 naar Sittard voor school. Mijn zoon kwam aanlopen, voor zijn neus ging de deur dicht, waarop mijn zoon op het raam klopte, maar deze chauffeur reed gewoon weg. Diep triest, is dit nu het openbaar vervoer.

Niet tevreden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 mei 2017 om 13:01 geantwoord

Beste Jelle14,

Wat ontzettend balen dat je zoon vanmorgen niet in de bus heeft kunnen instappen! Ik begrijp uit je bericht dat je zoon aankwam op het moment dat de bus al bij de halte stond. Het is voor chauffeurs helaas niet altijd duidelijk dat een persoon een passagier voor zijn lijn is. Wij adviseren daarom altijd om bij de rand van de halte klaar te gaan staan als de bus eraan komt rijden en duidelijk je hand op te steken om aan te geven dat je graag in wilt stappen. Dit betekent dat het ook belangrijk is om ruim op tijd bij de halte aanwezig te zijn.

Ik stuur je signaal nog door naar de regio zodat we de chauffeur erop kunnen attenderen dat er een reiziger bij de halte was, en hem kunnen vragen waarom hij je zoon niet binnen heeft kunnen laten.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva