Klacht: Weet u wat ik verbijsterend vindt?

op 24 februari 2018 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat een medewerker van uw klantenservice nadat misleidende leugens tevergeefs blijken, vervolgens durft te ontkennen, dat geen recht op bonustegoed bij registratie van het onderstaande telefoonnummer, ondanks dat twee van zijn collega zwart op wit bevestigen, dat dit bonustegoed wordt bijgeschreven.

U ook?

Als ik dan hem vraag zijn leidinggevende te raadplegen, durft hij ook nog dat te weigeren.

Vindt u dat niet erg hoogmoedig?

Gewenste Oplossing:

Nadat het bovenbedoelde bonustegoed is bijgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door interimkabinet