Klacht: Wees gewaarschuwd

op 28 april 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor ik remschijven/blokken bestelde vroeg ik zekerheidshalve of deze onderdelen de juiste waren voor kenteken en chassisnummer. De medewerker van de chatbox die, gelet op zijn Nederlands, lijkt te werken via google translate, beweerde voor 100% zeker te zijn dat dit de juiste onderdelen zouden zijn. Niet dus!
Het aangemaakte account werkte gelijk na afronding van de bestelling al niet meer.
Telefonisch contact loopt volledig stuk op geen Nederlands en niet te verstaan Engels(?) sprekende medewerkers. Retourformulier ingevuld en retourzending per mail aangekondigd. Geen enkele respons. Retourzending peperduur want naar Duitsland. Inmiddels wacht ik al 10 weken op mijn geld en ga ik proberen dit via de creditcard maatschappij terug te vorderen.
Waardeloze organisatie. Informatie in onduidelijk, niet consistent en foutief. Communicatie is en vrijwel onmogelijk. Door middel van een waarschijnlijk India’s callcentrum wordt een rookgordijn opgetrokken. De voorwaarden en procedures lijken per dag te veranderen. Riekt zelfs naar oplichting.
Bespaar je geld, tijd en ergernis door ergens anders te bestellen. Slechter heb ik in mijn internet geschiedenis niet meegemaakt.

Gewenste Oplossing:

Het verschuldigde bedrag retourneren.

Alle klachten die gemeld zijn door jja9684