Klacht: Weer te laat

op 20 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 20 september 2016 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Peper,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij zien in uw account dat u nog niet veel meldingen heeft gemaakt. Voor ons is dit erg belangrijk en wij verzoeken u dan ook dit iedere keer door te geven, zodat wij zo snel mogelijk ons best voor u kunnen doen. U geeft aan het abonnement stop te willen zetten, maar ook als oplossing dat u wilt dat hij op tijd komt.
Wij vragen nog even uw geduld, zodat wij ons best kunnen doen de bezorging te optimaliseren. Indien u dit niet wenst, kunt u het beste contact opnemen via 088- 824 824 2.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hori