Klacht: WEER GEEN VOLKSKRANT

op 13 juli 2012 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Voor de tweede keer in 1 wwk heb ik weer geen volkskrant ontvangen. Dit jaar (2012) is het al de vierde keer dat de krant niet bij mij op de mat lag. Na het melden van de klacht verwacht ik dezelfde dag alsnog een krant te krijgen. Helaas is dat niet het geval. Het verlengen van mijn abonnement met 1 dag vind ik zinloos.

Ik ben tevreden met het nabezorgen van de volkskrant en dat de bezorger ervan mij persoonlijk excuus aanbied

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Volkskrant

Heeft op 14 juli 2012 om 10:11 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Wij hebben nu een herhaalklacht aangemaakt, zodat niet alleen de bezorger wordt aangesproken, maar ook de distributeur een seintje krijgt. Nabezorgen doet de Volkskrant niet meer sinds 1 februari, dus dit kunnen wij niet voor u aanvragen. Verder, Klacht.NL is geen onderdeel van VK, en zodoende konden wij u niet direct helpen. Als u sneller geholpen wilt worden, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0561 555, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, of geef uw bezorgklacht door via www.volkskrant.nl/service. Bij wijze van uitzondering hebben wij uw klacht nu ingevoerd. Met vriendelijke groet, Webcare de Volkskrant

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Volkskrant beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vanelk