Klacht: Wéér geen krant ontvangen

op 07 augustus 2017 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Ik ben al meer dan 50 jaren geabonneerd op de Tubantia, maar de laatste jaren komt het regelmatig voor, dat ik geen krant ontvang. Nabezorging is ook niet meer van deze tijd; leest u maar digitaal…! Maar wij zijn de generatie die de 80 jaren al gepasseerd zijn en doen dus weinig digitaal..! Klacht indienen heeft geen enkele zin, want er wordt niets aan gedaan; men krijgt geen enkele reactie…! Eigenlijk onbeschoft, of niet soms? Hedenmorgen was er dus weer geen TCTubantia-krant! Wél was er een uitgave van het AD, maar die heeft geen enkel lokaal nieuws en is voor ons derhalve waardeloos en direct de oud papierbak ingegaan. Ik overweeg het abonnement wegens voornoemde ergernissen maar op te zeggen…..

Ik ben zeer ontevreden..!! De bezorging is waardeloos en dient subiet verbeterd te worden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gercorschonewille@gmail.com