Klacht: Weer geen krant

op 27 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

We hebben een digitaal/papieren abonnement en nu voor de zoveelste keer weer geen krant. Als je dit meldt bij de Telegraaf vinden ze dat jammer maar ze kunnen er niets aan doen. Er wordt niet meer na-bezorgd. Gebeurt dit op vrijdag dan sturen ze het blaadje “Vrouw” na maar de krant niet. Het enige wat ze voorstellen is om aan het einde van ons abonnement de krant één dag langer te bezorgen. Belachelijk

Na-bezorgen, desnoods de volgende dag.
Het gaat me niet alleen om nieuws want dat haal ik op elk moment van de dag met één druk op de knop binnen maar om alle andere zaken.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:30 geantwoord

Geachte heer Huizing,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf afgelopen zaterdag 27 augustus 2016 niet goed is verlopen. Wij hebben uw klacht hierover reeds doorgegeven aan onze bezorgservice zodat de bezorging weer op orde gebracht kan worden.
Het klopt inderdaad dat wij een aantal jaar geleden besloten hebben om te stoppen met de nabezorging van De Telegraaf. Hiervoor in de plaats compenseren wij de gemiste kranten door een extra dag toe te voegen aan uw abonnementsperiode, zoals u ook aangeeft in uw bericht.
Wij hebben uw klacht over het feit dat wij geen nabezorging meer bieden door gegeven aan de betreffende afdeling zodat wij dit mee kunnen nemen in de eerst volgende evaluatie, maar helaas kunnen wij niet voldoen aan uw gewenste oplossing.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe.

Petruschka ~ De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door Jack184