Klacht: weer geen krant.

op 04 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 augustus 2016 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kars,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft vaker problemen te ondervinden met de bezorging.

Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en u graag dagelijks uw krant wilt ontvangen. Dat is immers waar u voor betaalt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht wederom doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Uiteraard verlengen wij uw betaalperiode met het aantal dagen dat de krant niet bezorgd is, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Ook zullen wij u bonnen toesturen. Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen dat de krant niet bezorgd wordt en u deze in de winkel wilt kopen, dan kunt u deze betalen met zo een bon.

Indien u nogmaals problemen ondervindt met de bezorging, verzoeken wij u vriendelijk om dit bij ons te blijven melden want dan alleen weten wij hoe het gesteld is met de bezorging en kunnen wij de nodige maatregelen treffen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door d en g.