Klacht: weer geen contract aanbeiding

op 02 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Grappig, ik heb 2 topics (klachten) en beide over tele2, en beide hetzelfde probleem. vorige was in 2012 ben ik weggegaan, ben weer terug gekomen maar denk er nu weer over om op te stappen.

mijn contract is verlopen, normaal bel je dan, verleng je voor een jaar, krijg je 3 maanden wat korting en is iedereen blij, dit jaar ging het weer iets anders.

ik belde met tele2 , kreeg een vriendelijke dame die me in totaal 19 euro korting gaf voor 3 maanden, prima zeg ik, zij gaat even weg, komt terug en zegt, ik zei 19 euro korting voor 3 maanden, dat gaat dus niet door. Tele2 gaat iets veranderen in het netwerk dus kan ik niet verlengen,
Ik zeg nog dat het mij niets uitmaakt wat tele2 doet, als ik de korting maar krijg, ik krijg de melding dat ik later maar eens terug moet bellen.
Ik vraag wanneer dat is, week , maand of jaar, Weet ze niet, ik kan ook een ander nummer bellen 020 nummer, misschien kunnen zij helpen,

gebeld , zij vonden dit een vreemd verhaal maar kregen de zelfde melding,
nu heb ik duidelijk gezegd dat ik wil verlengen en het mij geen &%^$# kan schele wat tele2 in het netwerk doet. ik wil gewoon mijn korting anders ga ik verder kijken.

Dat moest ik maar doen maar tele2 kan mijn niet helpen.

nu breekt mijn klomp echt dat we zo omgaan met klanten. dat er niemand een oplossing heeft voor een intern probleem bij Tele2.

Ik wil gewoon een oplossing vanuit tele2 dat mijn contract verlengd wordt (uiterlijk eind september), en verwacht eigenlijk wel een betere aanbieding dan de 3 maanden naar al dat gezeur wat ik heb gehad en alle moeite die ik moet doen om te mogen blijven

anders stap ik echt over en kom ik echt niet meer terug,

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fam.vanwijland