Klacht: Weer geen bus…

op 15 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Net als gisteren kwam ook vandaag bus 5 Sterrenburg van 8.32 uur weer niet. (Vanaf JP Satre Erf Dordrecht) Is deze lijn structureel uitgevallen? Mijn dochter is nu twee keer op een rij te laat op school en dat kunnen ze niet waarderen.

Wij zouden zeer tevreden zijn als de bus gewoon zou komen en we geen kwartier hoeven te wachten op de volgende. Mocht er onverhoopt toch een bus uitvallen zou dat ook op het reisinformatiebord aangegeven kunnen worden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juni 2018 om 09:51 geantwoord

Goedemorgen Bianca,

Je geeft aan dat de bus van lijn 5 richting Sterrenburg vanochtend om 8.32 uur niet langs de halte Jean-Paul Sartre-erf in Dordrecht is gereden. Ik heb de gegevens van de bus voor je nagekeken en hieruit blijkt dat de bus volgens de dienstregeling om 8.31 uur langs de halte is gereden. Dit is tijd die in de dienstregeling staat vermeld. Excuses voor het ervaren ongemak.

Jan
Medewerker Klantenservice

Heeft op 15 juni 2018 om 10:19 geantwoord

Nee, bus 5 naar het centraal station is langs de halte gereden. Deze bus is extra ingezet zodat bus 5 naar sterrenburg niet overvol zit. Deze bussen volgen elkaar op binnen 1 a 2 minuten. Mijn dochter neem 5 sterrenburg zodat ze op het centraal station niet over hoeft te stappen. Maar deze bus is vandaag niet geweest!

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca Verbeek