Klacht: Weer een slechte verbinding

op 08 juli 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Na 2 maanden bruikbaar internet IS HET WEER zover. (ping en loss zeer hoog.)

5e keer dit jaar voor meerdere weken achtereen.

Recentelijk (vanaf 12-2011) heb ik vaak problemen met de kwaliteit van de internetverbinding op mijn adres. Zo nu en dan een storing van een dag, of overmacht (denk aan Vodafone brand) kan ik me voorstellen, maar op mijn adres is er gewoon te vaak een probleem met internet.

27 juni de melding geplaatst (via het 800 nummer). tot op heden geen reactie/belletje (wat wel beloofd is).
Er word niet gereageerd op een storingmelding, standaard word er op de eerste melding niets gedaan/niet terug gebeld? Dit niet bellen/oplossen na 1e melding heeft een ergerlijk herhalend patroon.
Deze door hierboven beschreven ontstane frustratie resulteert er in dat ik weer een klacht plaats met de vraag voor compensatie.

EDIT:
Van de afgelopen 14 dagen heb ik regelmatig (niet alle dagen) tussen 20:00 en 24:00 een hoge ping (200ms of meer) Smoke van 300ms en zo nu en dan loss van 5 tot 20%. echter zitten er ook c.a. 4 dagen bij met pieken boven de 1000ms smoke/500ms ping.

Compensatie voor belkosten en 2 weken geen (bruikbaar) internet.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 09 juli 2012 om 15:01 geantwoord

We hebben klant geinformeerd.

Harma
Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door TIM.NL