Klacht: Weer een kapotte frituurpan!

op 05 juni 2016 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht een frituurpan van Tefal met de gedachte dat ik een goede frituurpan kocht en er lang mee kon doen. Maar helaas niets is waar. De eerste frituurpan is 4 keer terug gestuurd en iedere keer trad weer het zelfde probleem op. Eindelijk een nieuwe frituurpan gekregen en nu weer het zelfde probleem. Wordt niet warm. Verwarmingselement iedere keer kapot. Ben er helemaal klaar mee!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik nu een nieuwe krijgt die het wel blijft doen. Een andere uit een andere serie .

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Reparatierapport aanwezig