Klacht: Weekend deal Samsung Galaxy S7 nep

op 03 juni 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Afgelopen weekend had typhone een actie waarbij een Samsung Galaxy S7 abonnement kon worden afgesloten waarbij er een gratis SD-Card van 64GB zat en de mogelijkheid om een Gear-VR bril met 50% korting aan te kunnen kopen.
Helaas ontbreekt enige info over hoe de accessoires vergregen kunnen worden.
Na telefonisch contact met de klantenservice van Typhone blijkt dat zij helemaal niks doen met de accessoires. Zij houden het erop dat ik bij Samsung moet zijn. Op de site van Samsung is niks te vinden over de Gear-VR bril. Typhone doet verder geen moeite en verschuilt zich achter Samsung. Het feit dat ik het contract met Typhone ben aangegaan omdat zij hiermee adverteerden zij de dame die ik sprak niks. Ik had maar moeten weten dat ik bij Samsung moet zijn. Erg bijzondere reactie.

Mogelijkheid omde Gear-VR bril met de beloofde 50% korting aan te schaffen of ontbinding van het contract.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Shasnid

1 jaar geleden - Gisteren gebeld door Typhone en situatie doorgesproken. Gelukkig wel goed opgelost door alsnog de mogelijkheid te bieden welke eerder was aangegeven. Daarnaast ook een kleine compensatie toegezegd (nog niet verwerkt op moment van schrijven). Prima opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Shasnid