Klacht: Weeeer vertraging en nu rijdt de bus ineens helemaal niet meer!

op 03 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sta ik te wachten op de bus, geeft hij eerst 20 minuten vertraging aan en vervolgens staat er dat de bus helemaal vervalt! Fijn joh…altijd gedoe met die bus! Is t niet dat je voorbij gereden wordt omdat ie te vol zit, heeft ie vertraging of komt ie zelfs niet opdagen!
En dat noemen ze dan “lekker bezig bus” zeg dat wel ja…

Gewenste Oplossing:

Als de bus op tijd rijdt of er in ieder geval op tijd aan wordt gegeven als ie uitvalt en niet pas 10 minuten voordat ie volgens de vertraagde tijd op zou komen dagen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Rachel, Ai, balen dat de bus vertraging heeft opgelopen en vervolgens helemaal niet meer rijdt. Dat is niet leuk als je bij de halte staat te wachten. Ik wil graag in het systeem kijken of ik kan ontdekken waarom de rit uiteindelijk is komen te vervallen. Echter heb ik dan wel meer informatie nodig over: - lijnnummer; - traject waar deze bus rijdt; - bij welke halte je stond te wachten; - vertrektijd van de bus; - bestemming van de bus. Zou je bovenstaande informatie nog aan me door kunnen geven? Mocht ik de reden van het vervallen van de rit niet kunnen achterhalen, maak ik er intern melding van bij de teammanager zodat er naar gekeken kan worden. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Rachelvs

7 maanden geleden - Lijnnummer: 90 Traject: 's-Hertogenbosch centraal- Heesch stationsplein/Grave Halte waar ik stond te wachten: Graafsebaan Rosmalen Vertrektijd bus vanaf centraal station 's-Hertogenbosch: 16:51 Zou officieel bij Graafsebaan aankomen om: 17:05 Bestemming bus: Grave Alvast bedankt. Rachel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 juni 2016 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rachel,

Bedankt voor het doorgeven van de informatie. Ik kan helaas in het systeem niet meer achterhalen waarom de rit is komen te vervallen omdat dit te lang geleden is. Wel heb ik er intern melding van gemaakt bij de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van lijn 90 gekeken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak, hopelijk merk je in de toekomst verbetering!

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Rachelvs