Klacht: Wederom vertraging

op 13 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis vaak van Hoorn – Rotterdam Blaak/Roosendaal. Gek genoeg, misschien toeval, heb ik vaak last van vertraging. De dienstregeling laat zien dat ik vier minuten overstaptijd heb op Sloterdijk, om op tijd te zijn in Rotterdam Blaak, mits de trein naar Sloterdijk op tijd is. Echter besluit deze nog een extra stop te maken op Zaandam waardoor ik mijn aansluiting mis wat leidt tot extra wachttijd en een verlate bestemmingstijd. De trein van Sloterdijk naar Blaak heeft wederom vertraging.

Geld terug bij vertraging, aangezien ik daar niet in aanmerking kom omdat het niet minimaal een half uur vertraging is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 23 januari 2014 om 12:49 geantwoord

Klant komt helaas niet in aanmerking voor GTBV als de vertraging niet langer dan 30min is. Extra info opgevraagd om een melding te maken bij de planners.

Alle klachten die gemeld zijn door WLee