Klacht: Wederom onterecht aanmaningen!

op 21 juli 2015 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Enkele weken klacht ingediend over AfterPay (zie hieronder) ivm het ontvangen van onterechte aanmaningen op mijn mailadres. Ik heb nooit bij het bedrijf besteld waarvoor AfterPay mij aanmaningen stuurt. Vermoedelijk is er een verkeerd mailadres opgegeven. AfterPay heeft hierop gereageerd:

Vanmiddag contact opgenomen met onze klant om te informeren naar het juiste emailadres. Helaas geen contact kunnen krijgen. Voicemail van de klant ingesproken met daarin een terug bel verzoek. Het bestaande email adres is verwijderd uit de order.

Vandaag wederom een aanmaning ontvangen op mijn mailadres over de betreffende order. Mijn mailadres is dus niet verwijderd uit de order en AfterPay doet loze beloftes. Op mailtjes wordt er niet gereageerd, telefonisch wordt er gezegd: mail maar, het is erg druk momenteel.
Mijn volgende mail gaat rechtstreeks naar de Consumentenbond. Belachelijk dat mijn mailadres misbruikt wordt en AfterPay beloftes doet en deze niet nakomt. Ik heb nooit iets besteld middels AfterPay en ik ben het ook zeker niet van plan om ooit te doen na dit alles. Wat een gedoe!

Wanneer AfterPay beloftes nakomt en mijn mailadres niet misbruikt.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht SVeeken

5 jaren geleden - Reactie AfterPay: Geachte mevrouw Van de Veeken, Hartelijk dank voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor het ongemak. Zoals u aangeeft heeft u reeds eerder contact met ons gezocht inzake de door ons toegestuurde facturen. Op 25 juni 2015 hebben wij contact opgenomen met onze klant en gevraagd om het juiste emailadres. Dit is inmiddels aangepast. Wij vertrouwen erop dat u op deze wijze compleet geïnformeerd bent. Met vriendelijke groet, Monique Kolle Medewerker Klantenservice AfterPay is een handelsnaam van arvato Finance B.V. Postbus 434 8440 AK Heerenveen T: 0900 - 40 50 60 2 W: www.afterpay.nl Please consider the environment before printing this e-mail Disclaimer Dit e-mailbericht is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit e-mailbericht bent, verzoeken wij u vriendelijk om de verzender hiervan direct op de hoogte te stellen en om het bericht van alle locaties in uw computer en netwerk te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verstrekking aan en/of gebruik door derden van dit e-mailbericht en/of deze informatie is niet toegestaan. Indien dit gebeurt kan er sprake zijn van onrechtmatig handelen. arvato Finance B.V., handelende onder de naam AfterPay is niet in staat om de inhoud van de informatie die via het internet wordt verstuurd te controleren en aanvaardt daarvoor geen enkele aansprakelijkheid. Tenslotte geven wij u het advies om alle inkomende e-mails en bijlagen te controleren op de aanwezigheid van virussen. Hoewel de verzender fysieke, elektronische en procedurele maatregelen heeft getroffen om niet publieke informatie te beschermen en al haar digitale informatie tegen virussen te beschermen, aanvaardt de verzender van dit bericht geen aansprakelijkheid voor enige schade veroorzaakt door een virus die per abuis met het versturen van deze e-mail mee is gekomen. arvato Finance B.V. is statutair gevestigd te Heerenveen onder KvK nr. 08203350 en behoort tot de Bertelsmann-groep arvato Financial Solutions.Hoe kan het dan dat ik vandaag, op 21 juli 2015 en dus een maand later, wederom een aanmaning ontvang?

Reactie van de melder van de klacht SVeeken

5 jaren geleden - Hoe kan het dan dat ik vandaag, op 21 juli 2015 en dus een maand later, wederom een aanmaning ontvang?

Reactie van de melder van de klacht SVeeken

5 jaren geleden - Reactie AfterPay:Geachte mevrouw Van der Veeken Hartelijk dank voor uw bericht. In uw mail schrijft u dat u onterechte betalingsherinneringen van ons ontvangt.Wij hebben in onze financiele administratie uw betaling gezocht en kunnen bevestigen dat uw betaling van € 55,99 op 20-05-2015 bijgeschreven is. Uw betaling en het door uw webshop Intreza verwerkte retour hebben elkaar gekruist. Wij gaan de administratiekosten die wij bij de herinnering in rekening brachten afboeken. U hebt hiermee aan uw betaalverplichting met Afterpay kenmerk 212220166 voldaan.Wij bedanken u voor uw betaling en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay. Met vriendelijke groet, Christine Klantenservice AfterPay

Reactie van de melder van de klacht SVeeken

5 jaren geleden - Christine,Nu wordt het helemaal mooi... Nogmaals IK heb niks besteld, betaald of retour gestuurd! Dit heb ik meerdere keren in mijn mails, telefonisch en klachten via Klacht.nl kenbaar gemaakt. Mijn mailadres is blijkbaar ten onrechte bij een order geplaatst, waardoor ik betalingsherinneringen van jullie ontvang. Ik ben nu al 1,5 maand bezig om MIJN mailadres uit jullie systeem te krijgen. Op 25 juni is mij bevestigd dat mijn mailadres uit jullie systeem verwijderd is, maar ik ontvang nog steeds betalingsherinneringen!!! Mijn vraag is: hoe kan dit, aangezien er op 25 juni bevestigd is dat mijn mailadres verwijderd zou zijn uit jullie systeem?! Intreza ken ik niet en AfterPay ken en gebruik ik niet en ga ik ook zeker niet doen na dit alles. Wat een rompslomp!

Alle klachten die gemeld zijn door SVeeken