Klacht: Wederom niet leveren product in folder

op 12 augustus 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Gamma heeft reeds diverse malen in de folder opgenomen een Plafondventilator van Jan des Bouvrie. Ook in de folder van 8 t/m 14 augustus 2016 staat deze opgenomen.
Ook nu bleek op de site al dat deze weliswaar weer in de folder staat vermeld maar nergens bij een filiaal op voorraad is maar in de winkel geleverd kan worden. Navraag wees uit dat hij gewoon bestelbaar was in de winkel. na een half uur gewacht te hebben bij de klantenservice van Gamma Almere Poort bleek, nee hoor wij kunnen niet bestellen en leveren. Gamma Nederland gebeld en daar de klacht neergelegd. hier wordt doodleuk de schuld aan de leverancier gegeven, Jan des Bouvrie, dat ze niet kunnen leveren. Dit is te absurd voor woorden. Het is de zoveelste maal dat Gamma niet aan de levering kan voldoen en simpelweg dit product maar blijft aanbieden in de folder. We hebben het hier over slecht bedrijfsbeleid, voorraadbeheer en misleiding van consumenten door iets aan te bieden waarvan men weet dat het niet leverbaar is en dit blijkbaar telkenmale te gebruiken om consumenten naar de winkel te lokken.

Alsnog zoals het een bedrijf behoort leveren van product zoals opgenomen in folder augustus 2016.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim.A.