Klacht: Website uit de lucht gehaald

op 24 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

KPN heeft mijn zakelijke website uit de lucht gehaald bij een omschakeling naar de cloud. Ik heb een mail ontvangen dat de emailboxen en website succesvol geüpgraded waren. Vandaag bleek de website verdwenen en is KPN hierop aangesproken. De website bleek niet te achterhalen dus is gelijk de domeinnaam wel vastgelegd, maar het abonnement waar we dus al enige tijd betalen zonder website opgezegd.
KPN geeft nu aan dat we het abonnement zelf opgezegd hebben en daardoor de website weg is.Het is dus onze eigen schuld . De medewerker die mijn echtgenote vanavond aan de telefoon had heeft geen duidelijke aantekeningen van dit gesprek gemaakt en dus is de reden van opzegging niet vastgelegd. Ik vindt dit onacceptabel. Ik ga toch geen abonnement opzeggen indien er nog een website achter zit die ik gebruik! KPN is niet thuis, ik mag het zelf uitzoeken.

Ik ben tevreden indien dit tot op de bodem uitgezocht wordt, KPN excuses hiervoor aanbiedt en een nieuwe website bouwt of betaalt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marius93