Klacht: website ing weer niet bereikbaar!!!!

op 02 april 2013 over ING in de categorie Banken

Ik zit te wachten op enkele betalingen maar bij ing geven ze niet thuis, oftewel, normaal krijg je nog een scherm wat zegt. ING is momenteel niet bereikbaar, nu ligt de hele website er waarschijnlijk uit want waar ik ook probeer op de site te komen, het is niet mogelijk!!!!!! Dit gebeurd wel erg vaak, lastig als je met spoed iets wil overboeken of zelf op een betaling zit te wachten…… en zoals ik in een ander forum al las, donderdag 50 euro overgeboekt naar een andere bank en nog steeds niet bijgeschreven,, waar is dat geld????????

Dat de ING hun website beter onderhoud en er dan niet zoveel problemen zijn, lijkt me niet zo moeilijk met al die \'vakmensen\'

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 03 april 2013 om 12:05 geantwoord

Beste Nieteke,

Op dinsdag 2 april was er inderdaad een probleem met www.ing.nl. Dit probleem is inmiddels verholpen. Inloggen op Mijn ING was wel mogelijk via https://mijn.ing.nl. Excuses voor het ervaren ongemak.

Ik begrijp dat het vervelend is dat je langer op een betaling moet wachten dan je gewend bent. De reden hiervoor is dat er tussen banken in Nederland tijdens Goede Vrijdag en de Paasdagen geen betalingsverkeer plaatsvond. Meer informatie hierover kun je vinden op: http://www.ing.nl/particulier/betalen/buitenland/buitenland-betaling/internationale-feestdagen.aspx

Vriendelijke groet,

Marlies
ING Facebook team

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nieteke