Klacht: webshop werkt niet, prijzen schieten omhoog.

op 25 juli 2017 over Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Gisteren 2 jurkjes proberen te bestellen bij desigual webshop voor €85,-.(beide jurkjes samen) Lukte niet, wat ik ook probeerde, het systeem gaf aan dat er velden niet ingevuld waren terwijl alles ingevuld was. Uur mee bezig geweest. Vandaag weer geprobeerd, jurkjes ineens €120,- (samen) Direct gebeld; medewerker zei dat de prijzen regelmatig veranderen, dat het erg druk was nu en dat desigual eigenlijk niets doet aan de storingen op de website.
Vorige week kregen we een mail waarin stond dat het jurkje dat ik wilde (ander jurkje dan bovenstaand) er was en dat ik het kon bestellen. Ik bestellen dus; nee, het jurkje was er toch niet.
Ik ben inmiddels een zeer teleurgestelde klant die zich afvraagt of desigual wel wil verkopen????

Als we de Jurkjes kunnen krijgen voor de beloofde prijzen.
Lorna black new voor de beloofde €39,99 ipv €59,95
Encuer voor de beloofde 44,97 ipv 59,95
Doordat de webshop formulieren niet werken lopen we dus een mooie deal mis en zijn we veel tijd verloren met nul als resultaat.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Desigual Webshop

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Desigual Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Juliadejager183