Klacht: webshop verkoop zonder voorraad

op 17 januari 2014 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Dixons wekt de indruk producten op voorraad te hebben (direct leverbaar uit x aantal filialen) maar heeft dit niet. Kan vervolgens geen enkele uitspraak doen over mogelijke levering en levertijd. Dit is valse concurrentie tov webwinkels die wel eerlijk communiceren over levertijd.

Daarnaast heb ik mijn verjaardagscadeau niet op tijd.

Minimaal een belofte over levertijd (en keuze of dit acceptabel is).

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Dixons

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet te vreden bent over de levering van u bestelling. Om u beter van dienst te kunnen zijn zouden wij graag het ordernummer van uw bestelling willen ontvangen om het één en aander voor u te kunnen nakijken. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Active Care Team Active Care Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands T: +31 (0)10-85 11 815 E: activecare@basgroup.nl W: www.basgroup.nl l www.mycom.nl l www.dixons.nl l www.icentre.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 28 januari 2014 om 15:57 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie op ons bericht mogen ontvangen hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt uw klacht te sluiten. Mocht u alsnog een reactie willen geven dan horen wij dit graag.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Active Care

Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
E: activecare@basgroup.nl

Alle klachten die gemeld zijn door joes