Klacht: Vordering desondanks schone lei via rechtbank

Derek Smolders op 25 januari 2021 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Ging om een simpel abandonment?.
in jaar 2010 ben in juni 2011 in de wsnp gegaan en kwam met schone lei uit in 2015 juni.

Zij hebben mij bedreigt afgeperst (telefonisch) langskomen deur opengedaan en reden snelweg desondanks alle e-mails die ik verstuurd heb met de uitspraak van de rechter {schone-lei}. Hebben zij mij gedagvaard en uiteindelijk recht gehaald bij de rechter. Door ziekte spierziekte en psychische problemen niet in staat dit gevecht aangegaan. Nu eindelijk sinds 2 weken genoeg energie dit op te pakken en wil gerechtigheid want hier kwam ik opnieuw in schulden met alle gevolgen consequenties door hun toedoen en het negeren van alle e-mails. Dat ik hier geen schuld aan heb.

Ik neem geen genoegen met vordering die hun gecreëerd hebben van kosten rechtbank. Nu ga ik tot in de naad zij gaan flink betalen voor hun wan daden en bedrog afpersing lastering chantage verantwoordelijkheden en misbruik maken van het rechtssysteem in hun voordeel wanneer je dood ziek ben.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Derek Smolders

7 maanden geleden - Start binnenkort met advocaat om dit bedrag terug te vorderen met met meer kosten dan het bedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door Derek Smolders