Klachten over Webcasso

Geachte heer mevrouw,Uw klacht heeft onze aandacht.Met vriendelijke groet,De Klachtencommissie van WebCasso B.V. Lees meer >

93% van alle klachten opgelost. Nog 2 klachten nodig voor een plaats in de categorie Incassobureaus

93%
4.4 /10
18 stemmen

Meer dan €600 rente niet bereikbaar

Klacht van op 21 juli 2020 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Anno 206/17 Laptop op afbetaling gekocht bij MediaMarkt €1.750 voor mijn studie. Op een gegeven moment werd er niet meer maandelijks afgeschreven. Na 4 jaar blijkt het dossier overgenomen/ingekocht te zijn door Webcasso/Directpay. Als ik om informatie vraag krijg ik... Lees meer

Compliment van Nick1961 op 15 juli 2020 over Webcasso

Ik ga hiermee akkoord. Ik blijf het bizar vinden dat ik een factuur krijg van een 'incassobureau' om maar even € 150,- te betalen voor een totaal willekeurig iets. Als ik niet gereageerd had dan was ik onterecht de pineut geweest. Ik dank klacht.nl voor de geboden actie!

Compliment van Deniesju op 02 juli 2020 over Webcasso

Dossier is gesloten bedankt!

Compliment van bithopper op 16 juni 2020 over Webcasso

De oplossing die geboden is, is precies zoals ik het gewenst heb. Hiervoor mijn dank! Ook dank aan klacht.nl voor het bemiddelen.

Compliment van smietje72 op 04 juni 2020 over Webcasso

Prima oplossing. Nu weet ik , de redenen van de schuld !

Compliment van Leon Wander op 18 mei 2018 over Webcasso

Webcasso heeft het super netjes opgelost dank daarvoor super tevreden

Compliment van fteunissen op 07 maart 2018 over Webcasso

Na wat overleg en situatie uitleg/begrip is er van 2 kanten een overeenkomst gekomen die haalbaar is. Bedankt daarvoor!

Compliment van kierownik op 14 maart 2018 over Webcasso

De oplossing is goed, nu hopen dat de mensen aan de telefoon ook vriendelijker worden.

Compliment van Dientje1968 op 07 november 2017 over Webcasso

Ik ben Absoluut blij met het antwoord. De frustratie is naar voor gekomen uit het vele werk voor de rechtzaak. Daarna nog eens spullen kwijt bij de rechtbank. Hier alles opnieuw moeten indienen. Zucht. Sluit het af. Hopelijk gebeurd dit nooit meer.

Compliment van Atendam op 16 oktober 2017 over Webcasso

Super dat t nu zó snel is opgelost. Wel jammer dat daarvoor eerst tussenkomst van www.klacht.nl nodig was. Mijn klant is heel blij en ik ook!