Klachten over Webcasso

Geachte heermevrouw, Uw klacht heeft onze aandacht. Met vriendelijke groet, De Klachtencommissie van WebCasso B.V. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 14 klachten nodig voor een plaats in de categorie Incassobureaus

100%
36 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
36 klachten opgelost
4.1 /10
104 stemmen
104

In Juni 2016 ontving ik een valse ingebrekesteling van het bedrijf Billink. Ik had zogenaamd een product gekocht waarbij ik meerdere malen via e-mail adres XXX digitaal verzocht werd te betalen. Echter ben ik niet bekend met Billink of de... Lees meer

Compliment van Leon Wander op 18 mei 2018 over Webcasso

Webcasso heeft het super netjes opgelost dank daarvoor super tevreden

Compliment van fteunissen op 07 maart 2018 over Webcasso

Na wat overleg en situatie uitleg/begrip is er van 2 kanten een overeenkomst gekomen die haalbaar is. Bedankt daarvoor!

Compliment van kierownik op 14 maart 2018 over Webcasso

De oplossing is goed, nu hopen dat de mensen aan de telefoon ook vriendelijker worden.

Compliment van Dientje1968 op 07 november 2017 over Webcasso

Ik ben Absoluut blij met het antwoord. De frustratie is naar voor gekomen uit het vele werk voor de rechtzaak. Daarna nog eens spullen kwijt bij de rechtbank. Hier alles opnieuw moeten indienen. Zucht. Sluit het af. Hopelijk gebeurd dit nooit meer.

Compliment van Atendam op 16 oktober 2017 over Webcasso

Super dat t nu zó snel is opgelost. Wel jammer dat daarvoor eerst tussenkomst van www.klacht.nl nodig was. Mijn klant is heel blij en ik ook!

Compliment van Aantjes_28 op 24 november 2017 over Webcasso

Perfect had nooit gedacht dat het überhaupt nog opgelost ging worden. Mvgr daniël aanen

Compliment van Mw. Moret op 28 september 2017 over Webcasso

Ik heb een regelingsvoorstel gedaan en ben in afwachting van de reactie.
Ik heb voorgesteld €40,- per maand af te lossen en van het vakantiegeld €250,- over te maken enzovoorts tot voldoening en hopend op verbetering in mijn financiële situatie.

Compliment van Rachid1980 op 28 september 2017 over Webcasso

Het had veel eerder op deze manier gemoeten. Ben uiteindelijk tevreden

Compliment van WN. op 09 juni 2017 over Webcasso

Ik ga akkoord met de geboden oplossing. Bedankt voor de snelle afhandeling.

Compliment van Anemijzen op 24 mei 2017 over Webcasso

Keurig afgehandeld , mijn complimenten