Klacht: webcare reageert. meld je maar per email of twitter?

Tinus Trekkerman op 25 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 25 oktober 2012

Een klant van PostNL uit zijn frustratie over de reactie van de webcare, die hem doorverwees naar een e-mailadres of Twitter voor zijn klacht. Hij vindt het onprofessioneel dat er geen directe en persoonlijke reactie op zijn zorgen wordt gegeven.

Mijn Klacht:

Wat zijn jullie voor lafaards ? Reageer netjes op klachten en verwijs niet door naar een emailadres waar je zo’n standaard antwoord krijgt waar nu net hier wordt geklaagd !

Gewenste Oplossing:

normale antwoorden van PostNL op deze site. Niet verwijzen naar de doofpot

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM