Klacht: We worden al maanden aan het lijntje gehouden, koop hier geen printer!!!

op 06 november 2015 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

We hebben een paar maanden geleden een printer gekocht maar de klantenservice houd ons aan het lijntje!!
We hebben allemaal kosten gemaakt, zoals nieuwe drum en toner etc.
Steeds weer komen er vragen maar er komt geen concrete oplossing.
En ondertussen maken wij maar onzinnige kosten die nergens op slaan. Zelfs als je niets van printers weet, zie je dat dit niet komt door een toner of een drum.
De klantenservice is bar slecht, er word niet gekeken naar oplossingen maar om zo snel mogelijk van iemand af te zijn! Ik raad iedereen af iets bij 123 inkt te kopen.

Als wij normaal kunnen printen en we een onkosten vergoeding krijgen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Webcare Motorpromo.nl

1 jaar geleden - Beste 123 inkt, ik weet niet hoe u erbij komt dat de klacht is opgelost? Met u is duidelijk besproken dat ik niet akkoord ga met de door u geboden oplossing. Volgens de medewerkster die mij had gebeld gaat 123 inkt niks oplossen en moest ik Brother maar bellen. Dit is geen oplossen maar afschuiven.

Bericht van 123 Inkt

1 jaar geleden - Beste Fiaz, Uw klacht heeft momenteel de status 'in behandeling'. Onze klantenservice heeft op 10 november telefonisch contact met u gehad. In dit gesprek hebben wij u aangeboden om de huismerkartikelen ter garantie terug te nemen. Ook hebben wij u verzocht melding te maken van het probleem bij Brother, omdat het afdrukprobleem niet werd opgelost met het vervangen van de toner en drum. Op de printer wordt 24 maanden garantie gegeven. De garantieprocedure verloopt via Brother. Het telefoonnummer is: 020-5451230. We hebben afgesproken dat u ons op de hoogte houdt van het contact met Brother. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, 123inkt.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 29 juni 2016 om 10:46 geantwoord

Geachte heer Akbari,

Onze klantenservice heeft op 29 juni jl. telefonisch contact met u opgenomen om het een en ander te bespreken. Uiteraard vinden we het jammer dat u geen gebruik wenst te maken van de garantiemogelijkheden voor zowel de printer als de printerbenodigdheden. We respecteren echter uw besluit.

123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Webcare Motorpromo.nl