Mijn Klacht:
Zondag 26 juni 2016 heb ik via internet een bestelling geplaatst en betaald. De levering werd bevestigd voor 28 juni 2016. Ik zou tussen 7 en 8 uur een SMS-je krijgen over de levertijd. Dat SMS-je bleef uit. Bij de klantenservice vertelden zij mij dat dat erg vaak voorkomt en dat ik er maar vanuit moest gaan dat het morgen, overmorgen of vrijdag aan zou komen. Voor mijn probleem (ik heb alleen voor vandaag opvang geregeld in mijn nog niet bewoonde nieuwe huis op 150 km afstand) was geen oor. En een klacht indienen had geen zin want de klachtenafhandeling duurt vijf dagen. Ik vertel het hier even kort maar ik ben er de hele ochtend mee bezig geweest.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer Karwei nog vandaag (28 juni 2016) de bezorging regelt en mij tenminste de bezorgkosten crediteert. Tenminste want een hele ochtend problemen van een ander oplossen, zou eigenlijk veel meer op moeten leveren.
