Klacht: We kunnen niets voor u doen, wacht u maar gewoon!

op 28 juni 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Zondag 26 juni 2016 heb ik via internet een bestelling geplaatst en betaald. De levering werd bevestigd voor 28 juni 2016. Ik zou tussen 7 en 8 uur een SMS-je krijgen over de levertijd. Dat SMS-je bleef uit. Bij de klantenservice vertelden zij mij dat dat erg vaak voorkomt en dat ik er maar vanuit moest gaan dat het morgen, overmorgen of vrijdag aan zou komen. Voor mijn probleem (ik heb alleen voor vandaag opvang geregeld in mijn nog niet bewoonde nieuwe huis op 150 km afstand) was geen oor. En een klacht indienen had geen zin want de klachtenafhandeling duurt vijf dagen. Ik vertel het hier even kort maar ik ben er de hele ochtend mee bezig geweest.

Ik ben tevreden wanneer Karwei nog vandaag (28 juni 2016) de bezorging regelt en mij tenminste de bezorgkosten crediteert. Tenminste want een hele ochtend problemen van een ander oplossen, zou eigenlijk veel meer op moeten leveren.

Reactie van de melder van de klacht SnorSmurf

10 maanden geleden - Hoe het komt, weet ik niet maar de klantenservice van Karwei heeft supersnel gereageerd! Misschien door het emailtje van Robin? Afijn, de zaak wordt nu morgen bezorgd en daar kan ik mee leven. Als ze ter genoegdoening nu ook tenminste de bezorgkosten nog crediteren, hebben ze er weer een tevreden klant bij. Sluit de klacht maar af, Robin. Opgelost!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 29 juni 2016 om 16:28 geantwoord

goederen moeten geleverd zijn.

This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

Alle klachten die gemeld zijn door SnorSmurf