Klacht: WD Elements

op 09 oktober 2017 over Western Digital in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn externe schijf was al na 1 jaar kapot maar het antwoord van Western Digital was :
WD Case (100317-12363250) – [ref:_00DU00Jpn7._5000PdBVlZ:ref]
Dear GER LAKERVELD,

I really appreciate you taking the time to share your perspective. If you have performed all the troubleshooting steps and followed all the related article in order to resolve the issue, we will consider that the drive is no longer functional. I would like to inform you that as per the serial number, the drive is out of warranty and we wont be able to provide you replacement.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe externe harde schijf (1TB)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Digital

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Digital nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geerit1962