Klacht: Geen garantie

MPots op 30 juni 2020 over WazoRiool in de categorie Loodgieters

Als wij douchten klonk een borrelend geluid uit de wc. Monteur van wazo kwam langs en heeft de leiding gereinigd. Heeft geadviseerd om een camera inspectie te doen maar dat kon ook wel later als het probleem terug kwam. De volgende ochtend was het probleem precies hetzelfde. Wazo gebeld en het eerste dat gezegd werd was dat het geen garantie was. €124 weg. Wel kon nog een camera inspectie worden gedaan, maar dan moest wel eerst opnieuw de leiding worden gereinigd. Totaal kwam op zo’n €300. Ander bedrijf gebeld(Buwalda riool) en die had in 5 minuten het probleem gevonden zonder camera inspectie. Ik heb nogmaals geklaagd bij wazo maar weer hetzelfde verhaal. Geen garantie omdat we geen camera inspectie wilden. De monteur had nooit gezegd dat er geen garantie was als hij geen camera inspectie mocht doen. Ik voel me opgelicht door dit bedrijf.
Als reactie op mijn recensie op hun website zeggen ze dat er mij twee keer is uitgelegd hoe hun garantie werkt, maar er is alleen herhaald dat er geen garantie is. Dat is volgens mij iets totaal anders

Als ik mijn geld terug krijg.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over WazoRiool

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over WazoRiool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MPots