Klacht: geen garantie afhandeling

op 11 mei 2020 over WazoRiool in de categorie Loodgieters

In het weekend, zondag, gebeld omdat mijn riool verstopt was. Binnen enkele uren kwam een monteur die het riool ontstopte.
Tot zover geen Probleem.
Op vrijdag, vijf dagen later was het probleem weer terug. Weer gebeld met Wazo en het probleem voorgelegd. Het antwoord dat ik kreeg was: “Er kon geen monteur langs komen omdat de planning vol was” pas op maandag, drie dagen later, was er een monteur beschikbaar.
Ondanks mijn aandringen was er geen speld tussen te krijgen. 15 minuten later stroomde mijn toilet over en belde ik weer met Wazo om het nieuw ontstane probleem uit te leggen. Weer werd mij verteld dat de enige mogelijkheid was op maandag, drie dagen later dus. Het ging hier om garantie!! Omdat ik niet anders kon heb ik gezegd at ik een ander bedrijf moest laten komen om het probleem op te lossen. Dat moest ik dan maar doen vond Wazo. Ik heb de rekening van RRS die het probleem oploste, naar Wazo gestuurd. Ik werd door Wazo voor leugenaar uitgemaakt omdat naar hun zeggen zij hadden aangeboden om een paar uur later een monteur te sturen. Ik ben als klant door Wazo schandalig behandeld. De rekening hebben zij uiteraard niet betaald. Ik vermoed dat het beleid van Wazo is om garantiewerkzaamheden niet in het weekend en avonduren worden uitgevoerd omdat dit dure uren zijn.
Overigens heb ik een negatieve review geplaatst die na enkele uren is verwijderd.

Dat Wazo excuses aanbiedt voor het onheus bejegenen en de rekening van RSS van €105,00 aan mij terug betaalt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over WazoRiool

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over WazoRiool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.W.S.