Klacht: Wazige toeslagen en steeds slechtere service

Com-Bat airsoft op 19 oktober 2020 over SendCloud in de categorie Software

De app is geweldig, en dat is dan ook gelijk het enige positieve..
Aftersale service wordt alleen maar slechter, iedere factuur moet je controleren op fouten, staan veel bijzondere toeslagen op en als je dit dan meld dan wordt het zgn verwerkt met de volgende factuur, maar ook dat gebeurt niet.
Zodra er een andere pakket dienst komt met een soortgelijke app dan stappen wij direct over.

Als er een andere provider komt met een vergelijkbare app, zonder wazige toeslagen en goede klanten service

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SendCloud over deze klacht.

Bericht van SendCloud

2 jaren geleden - Hi Maikel, Wat vervelend om te horen dat je toeslagen ontvangt die volgens jullie niet terecht zijn! Naar aanleiding van je review zijn we uiteraard direct gaan kijken wat er mis is gegaan. Het klopt inderdaad dat je de toeslag wegens het retourneren van een zending vergoed krijgt. Mijn collega heeft dit afgelopen woensdag verwerkt. Hier komt echter 3 weken verwerkingstijd bij kijken aangezien credits manueel verwerkt moeten worden en wij onze klanten om de 2 weken factureren. We zien echter dat dit niet duidelijk gecommuniceerd is, excuses hiervoor! Je credit staat wel klaar en je ontvangt deze dus binnen uiterlijk 2 weken op je factuur. Daarnaast neemt onze collega morgenvroeg telefonisch contact met je op om te kijken naar welke toeslagen je nog meer ontvangt en of deze eventueel voorkomen kunnen worden. Excuses voor de ontstane verwarring hieromtrent! - Senna, Sendcloud

Alle klachten die gemeld zijn door Com-Bat airsoft