Klacht: Waterschade boek

op 15 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Beste mensen van Van Dijk Educatie,

Ik heb afgelopen week mijn boeken ingeleverd op de campus van de Erasmus Universiteit, maar één van mijn boeken is bestempeld met waterschade terwijl er nauwelijks schade is. Ik ben er van op de hoogte dat het een nieuw boek was, maar een schadevergoeding vind ik overdreven. De medewerker achter de balie deed onbeschoft, want toen ik aankaartte dat het boek nauwelijks schade had, negeerde ze mij en ging ze gewoon verder waar ze mee bezig was.

Ook heb ik andere klasgenoten nagevraagd of zij soortgelijke problemen hadden. Eentje had toevallig ook een nieuw boek met waterschade erger dan die van mij, de medewerker kaartte dit aan bij hem, maar het boek werd wel geaccepteerd. Dit vind ik vreemd.

Ik hoop u voldoende op de hoogte te hebben gesteld en ik hoor nog graag van jullie.

M.v.g. van Aryan Nokhai

Mijn boek moet worden geaccepteerd, en het schadebedrag moet vervallen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 17 juli 2017 om 09:24 geantwoord

Beste AryanNokhai.

Naar aanleiding van uw klacht kunnen wij meedelen dat het betreffende boek “Trabitour vwo deel d+e+f” aan het begin van het schooljaar inderdaad nieuw is geleverd. Wanneer het boek bij met waterschade wordt ingeleverd wordt dit niet geaccepteerd. Wij willen niet dat een boek met waterschade weer bij een andere klant komt of bij ons op de plank komt te liggen aangezien de kans groot is dat het boek gaat schimmelen.

U kunt eventueel het boek aan ons toesturen voor een tweede beoordeling. U zult dan echter, ook wanneer het boek wederom wordt afgekeurd, het boek niet retour ontvangen en wel een schaderekening ontvangen.
Indien u het boek ter tweede beoordeling op wilt sturen dan kan dat naar onderstaand adres:

VanDijk
Postbus 23
8260AA Kampen.

Vriendelijke groet,
^Janet
Afdeling klantenservice
VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door AryanNokhai