Klacht: Waterschade boek word niet ingenomen ondanks verzekering!

op 13 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Wij hebben een boekenverzekering maar gisteren werd het boek met waterschade niet ingenomen en kregen een factuur mee. Heb vanmorgen gebeld maar hier werd gezegd de verzekering per 12 juli gestop was! En dat we het meteen hadden moeten melden, snap ik maar het is pas vorige week gebeurd en dachten dat het nog wel goed zou komen en hebben gewacht op de inleverdag. Ben erg terleurgesteld dat we na 5 jaar betalen en nooit een schade gehad te hebben nu moeten betalen voor een schade waar voor we verzekerd zijn.

Als de schade vergoed word.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 juli 2016 om 10:32 geantwoord

Beste Jacqueline,

Wij vinden het vervelend dat een boek waterschade heeft. Het klopt inderdaad dat de 'regeling vervanging bij schade of diefstal' geldig is tot de dag van inleveren. Wij raden onze klanten ook altijd aan om schade of diefstal van een artikel gelijk te melden. Helaas zal de schaderekening van € 37,95 van kracht blijven.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Heeft op 15 juli 2016 om 06:07 geantwoord

We zijn volgens zeggen van jullie ook verzekerd voor waterschade.

Bericht van Van Dijk Educatie

10 maanden geleden - Beste Jacqueline, Het klopt dat de verzekering geldt voor waterschade. Alleen deze is geldig tot de dag van inleveren en helaas niet op en na de inleverdag. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jacq. 67