Klacht: Waterschade

op 18 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Beste mensen van Van Dijk. Ik heb zojuist mijn boeken ingeleverd op het Lauwers College in Buitenpost, 1 van de boeken is afgekeurd met waterschade. Ik heb nu een boete van 80 euro voor een klein beetje waterschade. Ik heb een verzekering over de waterschade afgesloten, maar nu blijkt dat ik daar helemaal niks mee kan.

Ook heb ik andere klasgenoten nagevraagd of zij soortgelijke problemen hadden. Eentje had toevallig ook een nieuw boek met waterschade erger dan die van mij, de medewerker kaartte dit aan bij hem, maar het boek werd wel geaccepteerd. Dit vind ik vreemd.

Mijn boek moet worden geaccepteerd, en het schadebedrag moet vervallen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 18 juli 2017 om 10:31 geantwoord

Beste Pieter Johan,

Bedankt voor je reactie.
Omdat je de boeken net hebt ingeleverd is dat in onze administratie nog niet verwerkt. Wij kunnen helaas nog niet zien om welk boek het gaat. Kun je ons doorgeven om welk boek het gaat? Dan kunnen we het voor je nakijken.

^Janet.
Afdeling klantenservice
VanDijk

Heeft op 18 juli 2017 om 10:45 geantwoord

Het gaat om het boek Moderne Wiskunde, Havo 4 A, 11e editie.

Bericht van Van Dijk Educatie

4 maanden geleden - Bedankt voor je reactie. Het betreffende boek “Moderne wiskunde 11e ed 4h wiskunde-a” is aan het begin van het schooljaar nieuw aan je geleverd. Dit staat aangegeven op de afleverbon welke in het pakket zit bij levering. Wanneer het boek bij met waterschade wordt ingeleverd wordt dit niet geaccepteerd. Wij willen niet dat een boek met waterschade weer bij een andere klant komt of bij ons op de plank komt te liggen omdat de kans groot is dat het boek gaat schimmelen. De regeling die je hebt afgesloten is geldig tot de dag van inlevering. Wanneer je waterschade aan een boek hebt dient die schade direct te worden gemeld en zal je van ons een vervangend exemplaar ontvangen. Je kunt eventueel het boek voor een tweede beoordeling aan ons opsturen. De kans is echter groot dat het boek wederom zal worden afgekeurd. Je ontvangt dan ook het boek niet meer retour en de schaderekening zal van kracht blijven. Indien je het boek ter tweede beoordeling op wilt sturen dan kan dat naar onderstaand adres: VanDijk Postbus 23 8260AA Kampen. Vriendelijke groet, ^Janet Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter Johan