Klacht: Waterreservoir kapot

op 02 april 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aanschaf in 2012 hebben wij één jaar plezier gehad van ons Senseo apparaat, type HD 7840. Enkele weken geleden is het waterreservoir helaas stuk gegaan. Na veelvuldig contact met het Serviceentre van Philips is gebleken dat een passend waterrerservoir niet bestaat. Pech: het apparaat werkt nog prima, maar kunnen wij nu niet meer gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Graag zie ik een passende oplossing/compensatie tegemoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Philips

Heeft op 10 april 2013 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips Webcare heeft op 3 april 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant. Philips en de klant zijn niet tot een oplossing gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JB1987