Klacht: Watermeter vervangen, daarna geen water meer en eindeloos gewacht op een monteur.

op 18 juni 2018 over Vitens in de categorie Waterschappen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 juni is mijn watermeter vervangen. Lekker vroeg in de morgen zodat ik nog van de rest van mijn speciaal genomen vrije dag kon genieten.
Om half 10 bleek ik geen water meer te hebben. Gebeld met Vitens, de planning zou z.s.m. contact met me opnemen om een monteur in te plannen. Het is nu half 2, ik heb al 4 x gebeld, en nog steeds geen idee of en wanneer er vandaag nog een monteur kan langskomen.
Kortom, ik zit nu een hele vakantiedag gedwongen thuis te wachten.
Ik ga morgenvroeg voor mijn werk naar het buitenland en moet vandaag nog wassen, afwassen, en de losse planten in de tuin water geven. IK HEB WATER NODIG.
Hele slechte service.

Gewenste Oplossing:

Mijn water moet z.s.m. weer werken. Die vakantiedag ben ik toch al kwijt. Daar is niks meer aan te doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitens

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vitens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Let Stet