Klacht: Waterkoker

op 22 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 23 juni 2016 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Snellenburg,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uiteraard stuur ik u de missende waterkoker toe. Deze had bij uw Senseo apparaat moeten zitten. Naar verwachting ontvangt u de waterkoker morgen. Ik wens u er alvast veel plezier van.

Mocht u in de toekomst rechtstreeks met Blokker contact op willen nemen dan kan dat ook via het gratis telefoonnummer: 0800-9131 of via info@blokker.nl

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rob snellenburg