Klacht: Waterkoker

op 22 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een senseo koffie apparaat gekocht online.Maar in de folder stond dat je een er een gratis waterkoker bij zou krijgen.Dat was er dus niet bij.Kunnen jullie de waterkoker alsnog leveren?

Gewenste Oplossing:

Als we de waterkoker hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 23 juni 2016 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Snellenburg,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uiteraard stuur ik u de missende waterkoker toe. Deze had bij uw Senseo apparaat moeten zitten. Naar verwachting ontvangt u de waterkoker morgen. Ik wens u er alvast veel plezier van.

Mocht u in de toekomst rechtstreeks met Blokker contact op willen nemen dan kan dat ook via het gratis telefoonnummer: 0800-9131 of via info@blokker.nl

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rob snellenburg