Klacht: Waterig

op 11 januari 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 2 jaar koop ik met plezier een product van l’oréal namelijk de eyeliner perfect slim in het zwart. Dit is een super eyeliner, hij is diep zwart brengt nauwkeurig aan en heeft een goede dikte. Nu heb ik een nieuwe gekocht en het bonnetje weggegooid , hij deed het en ik heb nog nooit klachten gehad. Tot ik hem gebruikte. Hij is heel erg waterig en daardoor lastig aan te brengen. De streep zet je niet in 1 x maar in 4 keer en zelfs dan is hij niet zo zwart als normaal. Dit is erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een nieuwe willen die het wel goed doet. Voor dit product betaalde ik namelijk 10 euro .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 17 juni 2016 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

er is een nieuwe superliner naar mevrouw opgestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door Elisee1996